Gyakori kérdések és válaszok

1. A márkás termékek eredetiek?

Csak eredeti termékek értékesítésével foglalkozunk, amire a német partnerünk is nagy figyelmet fordít! Replika termékek a kínálatunkban nem szerepelnek!

 

2. Mikor érkezik meg a termék?

Amennyiben az adott napon 12 óráig leadja a rendelését utánvétes szállítás esetén, az esetek 98 %-ban másnap kiszállításra kerül a termék mindegyik szállítócég esetében. Előre utalás, illetve bankkártyás fizetés esetében a pénz beérkezésének, illetve a fizetésnek kell megtörténnie 12 óráig.

 

3. Lesz-e még a termékből, ami elfogyott? / Tudok-e még rendelni?

Sajnos soha nem tudjuk megmondani előre, hogy milyen termékeket kapunk… Ha megtetszik valami, azonnal rendeld meg, mert az is lehet, hogy többször már nem is kapunk belőle:)

 

4. Mennyi a garancia a termékre?

Minden termékre 14 napos visszavásárlási garanciát adunk, abban az esetben, ha csak kipróbálva / felpróbálva volt, de nem használták. Ezenkívül 1 év garanciát adunk a műszaki cikkekre. A garancia mindegyik esetben az általunk kiállított számlával érvényesíthető.

 

5. Miért maradtam le a kiszemelt termékről?

Termékkínálatunk folyamatosan változik, nagyon sok termékből 1 db a raktárkészlet, ezért nagyon hamar kell dönteni a kedves érdeklődőinknek, mert gyorsan változik a kínálat. Lehet , hogy épp egy percen belül veszik meg a “habozó” érdeklődő elől a kiszemelt terméket.

 

6. A termék teljesen új / hibátlan?

A termékek újak, általában bontatlan csomagolásban vannak. Előfordul szállítás közben minimálisan sérült termék, de ezt minden esetben feltüntetjük a leírásban.