1. A márkás termékek eredetiek?
Csak eredeti termékek értékesítésével foglalkozunk, amire a német partnerünk is nagy figyelmet fordít! Replika termékek a kínálatunkban nem szerepelnek!
2. Mikor érkezik meg a termék?
MPL szállítás esetén, amennyiben az adott napon 12 óráig leadja a rendelését utánvétes szállítás esetén, az esetek 98 %-ban másnap kiszállításra kerül a termék. Előre utalás, illetve bankkártyás fizetés esetében a pénz beérkezésének, illetve a fizetésnek kell megtörténnie 12 óráig.
Csomagküldő csomagpontra való szállítás esetén a szállítási idő 2-6 nap.
3. Lesz-e még a termékből, ami elfogyott? / Tudok-e még rendelni?
Sajnos soha nem tudjuk megmondani előre, hogy milyen termékeket kapunk… Ha megtetszik valami, azonnal rendeld meg, mert az is lehet, hogy többször már nem is kapunk belőle:)
4. Mennyi a garancia a termékre?
Minden termékre 14 napos visszavásárlási garanciát adunk, abban az esetben, ha csak kipróbálva / felpróbálva volt, de nem használták. Ezenkívül 1 év garanciát adunk a műszaki cikkekre. A garancia mindegyik esetben az általunk kiállított számlával érvényesíthető.
5. Miért maradtam le a kiszemelt termékről?
Termékkínálatunk folyamatosan változik, nagyon sok termékből 1 db a raktárkészlet, ezért nagyon hamar kell dönteni a kedves érdeklődőinknek, mert gyorsan változik a kínálat. Lehet , hogy épp egy percen belül veszik meg a “habozó” érdeklődő elől a kiszemelt terméket.
6. A termék teljesen új / hibátlan?
A termékek újak, általában bontatlan csomagolásban vannak. Előfordul szállítás közben minimálisan sérült termék, de ezt minden esetben feltüntetjük a leírásban.